Thursday, July 17, 2008

Kegemaran Sukan

Kegemaran sukan saya ialah badminton. Badminton ialah sebuah jenis sukan yang boleh kami mempelajari. Adakah kamu semua meminati bermain badminton? Pada hari Sabtu dan Ahad, saya, adik saya dan kakak bermain badminton. Selalunya kami bermain pada 5 petang. Kakak saya selalunya menang dan saya selalu kalah daripadanya. Kadang-kadang saya berasa marah sebab saya tiada stamina yang paling hebat. Haha, tetapi tidak mengapa, salah satu dari kamu pun meminati bermainkan? Ada yang hebat bermain, tetapi ada yang tidak.



Hai, selalunya adik saya membawa lagu 'reggae' sebab saya boleh mendengar lagu kegemaran saya. Kakak saya berumur 17 tahun, adik saya umur 10 tahun. Kalau anda semua meminati badminton, cubalah pergi ke website ini:http://youtube.com/watch?v=lK5q2aah9vg
Terima kasih!

No comments: