Thursday, July 17, 2008

Tentang Saya...

Nama saya Noordiana. Saya berumur 11 tahun. Kegemaran saya adalah bermain komputer, bermain badminton dan mendengar lagu seperti hip-hop, techno, jiwang dan reggae. Saya adalah seorang berkawan baik, pemalas(kadang-kadang), baik dan nakal. Kalau kamu semua hendak mentahui saya, silalah memberi soalan-soalan untuk diri saya.



Saya ada ramai kawan-kawan baik. Saya harap kamu boleh menjadi teman baik saya. Tolonglah beri soalan-soalan yang terbaik saya boleh kasi untuk kamu semua. Boleh tak? Haha, teman baik saya adalah Inani dan Nelly.



Inilah peluang saya boleh kasi,"Apa khabar semua? Kamu semua sihat sejahtera?"... Haha, dan lagi satu yang saya hendak memberitahu kamu semua, tolonglah jadi orang yang baik dan tolong jangan jadi orang pengotor, tak beriman tahu!!

No comments: